Search This ...

Tuesday, June 28, 2016

Liquid Rhythms Radio #1039




          



Kenn Burrola brings you some hot music in the mix from Liva K, Detlef, Alex Madden, Jay Hardway, Bobby Rock, EDX, Terry Lex, Rufus & more on #LiquidRhythms Radio! 



Rewind Mix 1:00 am to 1:30 am
1. Starkillers vs. Armand Van Helden - Funk Phenomenon (Starkillers 09 Re-Edit)
2. DJ E-Clyps - Ghetto Life (Original Club Mix)
3. Wreckx-n-Effects - Rump Shaker (UK Beat Cartels Sonic Boom Remix)
4. Run DMC vs Jason Nevins - Its Like That (Bootleg Remix)
5. Real 2 Real - I Like To Move It 2011 (Afro Bros Bootleg)
6. Whodini vs DJ Icey - Five Minutes Of Funk (Bootleg Remix)
7. Sean Biddle - Freakshow (Original Mix)

Underground Mixes: 
House, Tech House: 1:30 am to 2:00 am
1. Liva K & Consoul Trainin - Syperfly! feat. New5ense (Original Mix) [House Mag Records]
2. Les Schmitz - Rok Da House (Original Club Mix)
3. Block, Crown & Robert Feelgood - I Know You Want Me (Original Club Mix)
4. Todd Terry & Alexander Technique - Do You Believe In House (Todd Terry & Alexander Technique Freeze Mix)
5. Detlef - Beat Won't Stop (Original Club Mix)
6. Fabricio Pecanha - Back To The Sound (Original Club Mix)
7. DJ Rooster - Sing It (Original Club Mix)
8. Alex Loco & Mata Jones - My Love (Ilary Montanari Club Mix)

Progressive House, EDM: 2:00 am to 2:30 am
1. Fehrplay - Dokebi (Original Club Mix)
2. Alex Madden - In The Night (Original Club Mix)
3. EDX - Roadkill (EDX Club Mix)
4. Rev-Players - Ultimate (Original Club Mix)
5. Alex Kunnari - Electrik (Original Club Mix)
6. Jay Hardway - Stardust (Original Club Mix)
7. Accurate - Lower Level (Original Club Mix)

Electro House, EDM: 2:30 am to 3:00 am
1. DJ Kuba & Neitan f. Nicci - Drop The Beat (Original Club Mix)
2. Deorro, Riggi & Piros - Tick Tock (Original Club Mix)
3. Bobby Rock - Make Noise (Original Club Mix)
4. Alexander Popov & Digital X - Spacewalk (Original Club Mix)
5. Hardwell & Thomas Newson - 8Fifty (Original Club Mix)
6. Prism & Funkz - Spacetunnel (Dyro Club Mix)
7. Bassjackers & Jay Hardway - El Mariachi (Extended Mix)
8. Reece Low & Krunk - Overdrive (Original Club Mix)

House, Deep House: 3:00 am to 3:30 am
1. Martin Thomas - Let It Go (Original Dub Mix)
2. Terry Lex - Emitions (Original Club Mix)
3. Thee-O - Piano Jam (Original Club Mix)
4. Rufus - Be With You (Friend Within Club Mix)
5. Guido P f. Phillip Ramirez - You Lift Me Up (Original Vocal Mix)
6. Paco Caniza - This Party Banging (Original Club Mix)

Old School Mix 3:30 am to 4:00 am
1. Naughty By Nature - Feel Me Flow
2. DMX - Ruff Ryders Anthem
3. Ice Cube - Friday
4. Das EFX - Real Hip Hop
5. Outkast - Players Ball
6. Da Brat - Give It 2 You
7. Lords of The Underground - Funky Child
8. DJ Jazzy Jeff And The Fresh Prince - Brand New Funk [Select Mix]
9. Wycleff Jean - We Trying To Stay Alive

Show Date: 25-June-2016

Liquid Rhythms ep. 1039 Rewind Mix (27:34)

Liquid Rhythms ep. 1039 House, Tech House Mix (28:33)

Liquid Rhythms ep. 1039 Progressive House, EDM Mix (29:10)

Liquid Rhythms ep. 1039 Electro House, EDM Mix (27:25)

Liquid Rhythms ep. 1039 House, Deep House Mix (29:07)

Liquid Rhythms ep. 1039 Old School Mix (29:07)



No comments:

Post a Comment