Search This ...

Monday, November 14, 2016

Liquid Rhythms Radio #1059




          



Kenn Burrola gets into the mix and drops some hot dance music from Paige, Chocolate Puma, Henry Dark, Nolan Van Lith, Morten, Uberjak'd, Kraak, Nick Fiorucci & more on #LiquidRhythms Radio! 



Rewind Mix 1:00 am to 1:30 am
1. DJ Dan & WhiteNoize - Hey Ho (Original Club Mix)
2. The Dancefloor Outlaws - Disco Message (Original Club Mix)
3. Lionel Richie - All Night Long (Rico Tubbs Remix)
4. Hi Tack - Let's Dance (XM Remix)
5. Cahill - Sex Shooter (Extended Mix)
6.  Joey Mazzola & Felipe Avelar - Operate (Original Club Mix)
7. Sharam - PATT (Party All The Time) (Tocadiscos Bombenalarm Mix)

Underground Mixes: 
House, Tech House: 1:30 am to 2:00 am
1. Paige - Our House (Original Club Mix)
2. Stylo G & Jacob Plant - Bike Engine (Raffa FL Club Mix)
3. Armand Van Helden f. ML - Spidey Sensei (Armand Van Helden Club Mix)
4. DJ Haus - Gotta Luv Me (Original Club Mix)
5. Chocolate Puma & Tommie Sunshine - Take The Ride (Chocolate Puma & Tommie Sunshine Club Mix)
6. 4Charli XCX f. Lil Yachty - After The Afterparty (Chocolate Puma Club Mix)
7. Jake Aspii - Soundboy (Original Mix) 
8. Luca Debonaire & Leandro Da Silva - Planetary Whistle (Original Club Mix)

Progressive House, EDM: 2:00 am to 2:30 am
1. Julian Calor & Manse - Atlas (Original Club Mix)
2. Cuebrick & APEK f. Linney - Safe (Jochen Miller Club Mix)
3. Henry Dark - Sundara (Original Club Mix)
4. Husman & Carl Nunes f. Matthew Steeper - Out Of My Mind (Original Club Mix)
5. Nolan Van Lith f. Alke - Through Me (Original Club Mix)
6. Armin Van Buuren f. Angel Taylor - Make It Right (Juicy M Club Mix)
7. BakuBoy & Austin Blake - Atropat (Original Club Mix)

Electro House, EDM: 2:30 am to 3:00 am
1. The Chemical Brothers - C-H-E-M-I-C-A-L (Chemical) (Original Radio Mix)
2. Olly James & Syzz - Forever (Original Club Mix)
3. Bali Bandits - Kaboom (Bali Bandits Club Mix)
4. Morten f. Mr. Vegas - Love (Original Club Mix)
5. Matisse & Sadko - Ninjas (Original Club Mix)
6. Nilson - Spectre (Original Club Mix)
7. Uberjak'd - Here We Go (Original Club Mix) (Clean)

House, Deep House: 3:00 am to 3:30 am
1. Disco Ballz - Jazzy Gee (Original Club Mix)
2. Kraak & Smaak f. Cleopold - Alone With You (Original Club Mix)
3. Knox - Recuerda (Original Club Mix)
4. Rhemi f. Vanessa Freeman - Rise Up (Original Dub Mix)
5. Sebb Junior - It's Hot (Original Club Mix)
6. Nick Fiorucci & Hardcopy - Release Me (Original Club Mix)

Old School Mix 3:30 am to 4:00 am
1. Lauryn Hill vs Dj BeatBreaker - Killing Me Softly (Hands Up 20
3. LeVert - Casanova
4. Mark Morrison - Return Of The Mack
5. Mariah Carey - Honey
6. EnVogue - Hold On
7. Michael Jackson ft. Will.I.Am - The Girl Is Mine 2008 (Club Remix) [9 Inch Remix]
8. Shanice - I Love Your Smile
9. Seduction - Heartbeat

Show Date: 12-Nov-2016

Liquid Rhythms ep. 1059 Rewind Mix (31:25)

Liquid Rhythms ep. 1059 House, Tech House Mix (27:28)

Liquid Rhythms ep. 1059 Progressive House, EDM Mix (27:14)

Liquid Rhythms ep. 1059 Electro House, EDM Mix (24:13)

Liquid Rhythms ep. 1059 House, Deep House Mix (29:18)

Liquid Rhythms ep. 1059 Old School Mix (28:42)



No comments:

Post a Comment