Search This ...

Wednesday, May 30, 2018

Liquid Rhythms Radio #2036




          

     


Time to get it on! Kenn Burrola droppin' some smokin' dance music from @blond_ish, eCost, Alexander Alar, Gioli & Assia, @AngeloFerreri1, Jason B & more on #LiquidRhythms Radio ep 2036! 


Rewind Mix 1:00 am to 1:30 am
1 - Collette - Didn't Mean To Turn You On - OM (Original Mix)
2 - Michael Jackson - Off The Wall (Audio Jacker Remix)
3 - Adri Block & Corrado Rizza - I'm Always There 4 U (Original Club Mix)
4 - Earth, Wind & Fire - September 2018 (Luca Debonaire Club Mix)
5 - Joe Stone f. Montell Jordan - The Party (Original Club Mix)
6 - Wu-Tang Clan - Gravel Pit 2017 (Freejak Club Mix) (Clean)
7 - Sugarhill Gang - Rapper's Delight 2017 (Freejak Edit Club Mix)

Underground Mixes: 
House, Tech House: 1:30 am to 2:00 am
1 - Blond-ish - Mouth (Original Club Mix)
2 - Clyde P - The Shot (Original Club Mix)
3 - A-Minor f. Iris Gold - Fluid (Trutopia Club Mix) @toolroomrecords
4 - Mark Knight - In The Other Pocket (Original Club Mix)
5 - Shiba San - Back To Funk (Original Club Mix)
6 - AJ Moreno - Like The Rave (Original Club Mix)

House, Tech House: 2:00 am to 2:30 am
1 - eCost - False Talk (Original Mix) @deardeerrecords
2 - Lashmar - Snatch (Original Club Mix)
3 - Tim Baresko - C'est Ca La Vie (Original Club Mix)
4 - Carlos Chaparro - Love Me Or Hate Me (Original Club Mix)
5 - Gianni Ruocco, DJ KK - Tomahawk (Original Mix) @JuicyMusicLLC
6 - Sante - Ghostwriter 2018 (Solardo Club Mix) @savedrecords
7 - Alexandros Djkevingr & Greg Ignatovich - Cano Kabak (Ayman Awad Club Mix)

Techno, Progressive House2:30 am to 3:00 am
1 - Danniel Selfmade - Why Here (Original Club Mix)
2 - Alexander Alar - London (Original Mix) @deardeerrecords
3 - StadiumX - Legend (Original Club Mix)
4 - Spoiled & Zigo - More & More 2018 (Felon Club Mix)
5 - Gioli & Assia - Something Special (Original Club Mix)
6 - Different Sides - Orion (Original Mix) [Dear Deer Records]

House, Deep House: 3:00 am to 3:30 am
1 - Angelo Ferreri - Funky Trumpy (Original Club Mix) @BodyHeatMusic
2 - Dwayne W. Tyree - Got To Be Stronger (Club Mix) @KarmicPowerRec
3 - Chris Kaeser f. Max'C - The Groove Is In Your Heart (Original Club Mix)
4 - Jason B - With You (Original Mix) @KarmicPowerRec
5 - Black Widow - House Is (Mike Dunn Vocal Mix)
6 - Kevin McKay - Run & Hide (Cassimm Club Mix) @NERVOUSRECORDS

Old School Mix 3:30 am to 4:00 am
1 - DMX - Ruff Ryders Anthem
2 - Slick Rick feat. Doug E. Fresh - La Di Da Di (Select Mix)
3 - Outkast - Players Ball
4 - Domino - Sweet Potatoe Pie
5 - A Tribe Called Quest - Bonita Applebum
6 - Krafty Kuts - Money (DJ Style Remix)
7 - Run DMC - Down With The King (Ruffness Mix) (DJ Intro - DJ Outro Clean)
8 - Beastie Boys - No Sleep Till Brooklyn
9 - Mantronix - Fresh Is The World
10 - Brand Nubian - Punks Jump Up to Get Beat Down
11 - Onyx - Slam

Show Date: 19-May-2018

Liquid Rhythms ep. 2036 Rewind Mix (30:34)

Liquid Rhythms ep. 2036 House, Tech House Mix (29:43)

Liquid Rhythms ep. 2036 House, Tech House Mix (30:12)

Liquid Rhythms ep. 2036 Techno, Progressive House (27:28)

Liquid Rhythms ep. 2036 House, Deep House Mix (25:05)

Liquid Rhythms ep. 2036 Old School Mix (32:05)





No comments:

Post a Comment